2012. január 15., vasárnap

Kezdet - lelkesítésre várva

Ezek a ficblogok fenenépszerűek mostanában. Kitudja, talán rajtam is segíthet egy ilyen képződmény. Nos, az alapprobléma: kitaláltam egy szereplőt - nem ez még nem baj -, írtam is róla jó pár hosszabb - rövidebb novellát - még ez sem katasztrófa. A kutya valahol ott van elásva, hogy ezeket nem ártana ráncba, sorrendbe szedni, de mégis hogyan állhatnék neki, ha Álomjáró történetének pont az elejét nem írtam meg soha? Oké, már elkezdetem az előzmények lejegyzését, nem is egyszer, de néhány fejezetke után folyton felhagyok vele az emberi lustaság, fásultság, ihlettelenség és egyéb tényezők miatt. Elvégre nem egyszerűbb megnézni egy Showder klubbot, mint agytörősen saját történetet fabrikálni? De nem adom fel!
Mostantól, itt, ezen a blogon megosztom a tisztelt publikummal Álomjáró születésének történetét, aminek az első fejezetei már (jó ideje) olvashatók Merengőn és Mazsin és ha minden jól megy, majd ott is frissítgetem. De a lényeg: interaktív jelleggel itt mindenki beszólhat és beleszólhat, szidhat és zenghet dicshimnuszt és persze nyaggathat a folytatásokért, nem csak Álomjárós, hanem bármely másik történetem kapcsán.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése